Tags

, , ,

 = Cand M-am trezit =
 
Si Azi Cand M-am Trezit Era Luni
A Mai Trecut O Zi Pe Acest Drum
O Voce Ma Intreaba, Suav, Usor:
” Ce Ai Facut Si Azi Pe Acest Drum? “
 
 
Ma-ntorc, Ma Uit, Nu Vad Nimic
Imi Zic: ” Mi S-a Parut! Nu Era Nimic! “
Mai trece- o Zi Si Inca-Un Pas
Si Aceeasi Voce Ma Intreaba: 
” Ce ai Facut Si Azi? Ce Ti-a Ramas? “
 
 
Ma-ntorc, Ma Uit, Nu Vad Nimic
Imi Zic: ” Dar Si Ieri Mi S-a Parut! Nu E Nimic? “
Mai Trece-o Zi Si Inca-Un Pas
Si Aceeasi Voce Ma Intreaba: 
” Ce Ai Facut si Azi? Nu, Nu Te Las! “
 
 
Ma-ntorc, Ma Uit, Nu Vad Nimic
Imi Zic: ” Nu Vad Nimic! Si Totusi…Nu e nimic? “
Mai trece-o Zi Si Aceeasi Voce Imi Raspunde:
” Eu-s Tot Aici! “
 
 
Si Azi Cand M-am trezit Era Luni
A Mai Trecut O Zi Pe Acest Drum
Ma-ntorc, Ma Uit, Si-mi Zic:
” VOCE, TU, ESTI AICI! “